Sunday, July 11, 2010

~mahukah kau terima tawaranku?~











salam CINTA SUFI..mahukah kau terima tawaranku?..cewah..nie la tajuk terbaru cerita RAMLEE AWANG MURSHID(RAM)..aku semua novel dia..yang terbaru akan keluar ialah RAYYAN FANTASI..tak sabar menanti..mesti best..cite RAM nie lain dari yang lain..mengajak kita berfikir luar dari kotak (out of box)..so,leh la terjana sikit minda..cerita die tetap ada kisah cinta,tapi cinta yang unik..








macam cerita CINTA SUFI ni pun,lain..kesinambunagn dari novel terdahulu..BAGAIKAN PUTERI,CINTA SANG RATU dan HIJAB SANG PENCINTA..bgs betul otak si RAM nie sebab leh fikirkan cerita-cerita yang macam ni..lain dari yang lain..bila baca cerita-cerita dia,buatkan aku berada dalam satu dunia yang lain..khayal je baca..hehe..








bagi yang tak pernah baca cerita-cerita ia,mungkin akan jadi pening bila baca pada mulanya,tapi lepas dh paham n membaca dgn penuh kusyuk,kompem akan tertarik..tapi adik aku kate cite die berat..eleh,die malas nk bacela tue..hehehe..








ensem SUNAN tue..siapala model die tue ek?..kalo jumpe,nak mintak sign la..hehe..aku terbyg model cover depan tue pun perangai ala2 SUNAN..tp bukan senang nk jumpe laki macam tu skarang nie..tu pun khayalan dan ciptaan penulis je..








ape2 hal pun thumbs up to RAM atas novel-novel yang sangat best dan bermutu..cinta yang agung dan kisah yang sangat memberi pengajaran..

No comments: