Tuesday, July 13, 2010

~kem kecemerlangan UPSR 2010~

bermula dari 12 julai hinggalah 15 julai nie berlangsung xtvt kem kecemerlangan UPSR 2010 di sek. aku..memandangkan aku nie cikgu tahun 6,jadi aku pun turut melibatkan diri..(padahal kwn aku yang banyak buat kerje-tq to FELICIA-..hehehe)
byk aktiviti yang dah dirancangkan utk budak2 tahun 6 nie..such as sukaneka,ceramah,teknik menjawab exam dan exam..hehe..exam la yang paling mereka tak suke..maklumla,dah nak muntah hijau asyik jawab soalan periksa..hehe..
so,hope minggu ni akan berlangsung dengan gembira dan semuanya berakhir dengan aman..
tapi..ade yang xbest nie..malam penutup tu akan diadakan **'malam giling bidai'-(erk,xpasti la btul ke x ejaan tue)..mesti mereka -mereka itu akan berpesta..waduh2..aku xnak sanggup tunggu sampai 2,3 pagi..kompem abis xtvt formal aku akan pulang..hehehe
**malam giling bidai = mlm penutup bagi sambutan gawai..ikut kepercayaan orang iban kat sarawak nie..

No comments: