Thursday, July 22, 2010

~what the h***~

huh..kali nie entry utk ngumpat,ngamuk,marah,kutuk org n maki org..sape2 yg rase xnk tanggung dosa,baik jgn bace..hehehe...(smbil tersengih sorg2)
memg tgh marah pun nie..tp aku ni jenis cepat kool..xla mrh sepanjang ari..kirenye bile mood nk marah tue dtg,aku pun jaadi marah..bile rase nk gelak,aku gelak jela..ade aku kesah??..huhu
kisahnye bermula di pagi yang sejuk di sebuah bilik guru di sekolah yg jauh dari manusia..(kirenye sek ulu la nie..tgh2 utan wooo..tkut x?..tkut x?..hehe)...jeng ...jeng..jeng..

aku didatangi oleh seorang makhluk yang amat tidak disukai oleh warga sekolah ini..tp sebab aku nie yg paling baik antara yg lain..(weeekkkkkk)..makhluk nie pun dtg jumpe aku nk ber'slow talk' dgn aku..cewah..ikuti perbualan di bawah..

MAKHLUK : cikgu dh beli tiket?(tiket blk raye)
AKU YG BAIK : nape?leh blk raye ke?(erk,xmenjwb soklan kan..huhu)
MAKHLUK : kite blk bergilir2 la..separuh2..
AKU YG BAIK : Xlehla mcm tue..xkan semua nk tggu kat sekolah..*&%$^#@*@!..
MAKHLUK : berlalu dgn muka yg xnk dgr aku bebel..

utk menyedapkan ati aku yg 'panaazzz',aku pun mengmbil tndakan drastik utk berjumpa dgn MAKHLUK itu selepas waktu kelas aku..tp setelah di kona,pusing,adjust,tunggang.terajang..die tetap berpegang dgn kata2nya bahawa semua kene bergilir2 balik cuti..

AKU YG BAIK : tp kami dh beli tiket..ape salahnye kite rest seminggu..lepastu,kite pulun blk..b4 blk raye pun kite wat la kelas byk2..(dgn muke yg penuh pengharapan)
MAKHLUK : ala,ckgu tukarla tiket ckgu tue..lgpun saya dh ade pengalaman..budak yg bercuti nie memg lepas blk cuti dh xingt ape..
..mknenye org yg susun jadual cuti n UPSR tue mmg xpandaila ye..gane depa leh wat UPSR dekat dgn tarikh raya..huhu..MAKHLUK kt sek aku nie lagi pandai tau..die byk pengalaman..

so kesimpulannya,aku pulang dgn jiwa yg hampe..hmmm...sgt keciwa..taapii..aku tetap akan mencuba lagi di lain hari..manela tau,dgn menatap muka AKU YG BAIK nie,n jampi serapah yg nak aku hembuskan padaa die,maka cairla MAKHLUK tue di tgn AKU YG BAIK..hehehe..
and they live happily ever after...erk,xde kaitan pun..

so kengkawan,korg tlg doakan sekali utk aku ye..supaya aku xperlu tukar tiket raya yg akan menyebabkan aku melaburkan duit pada sykt penerbangan lagi..huwaaaa...

No comments: