Sunday, July 11, 2010

~aku dan dirinya #3~

pada suatu malam yang hening..sedang aku asyik lena dibuai mimpi..kedengaran ringtone lagu 'Avi-KAntoi' berbunyi..

"awk dh tdo?"
"dh..tggu awk lame sgt..g mane?"
"sory..ade hal sket td.."

tue baru starting..n aku dan dia pun berbual pjg..smpila aku bangkitkan satu topik nie..

"cyg,nape xleh letak kat FB yang kite nie IN A RELATIONSHIP ek?"
"emm..awk nk letak,letakla..sy ok je..tapi.."
"nape cyg?..kalo awk xsuke,sy xletak.."
"sushla cyg..nnt dr mende2 kecik mcm nie,leh bw mende besar tau..yela,kang ade salah fhm sush..erk,gane nk cite ye.."
"pelan2la..sy cube phm.."
"nnt kalo ade org bace FB awk,pastu die ngadu kat saya..n masa yg same org bace FB sy n ngadu kat awk..mende2 yg blum tentu sahih..they all mesti kate..nape aku tgk awek/pakwe ko tue ****..kan dh jd kite gaduh..awk tuduh sy,sy tuduh awk..xpun jd masam muka ke..kann dah haru..biarla mende sweet nie juat utk kite 2 je.."
"emm..btul gak..biarla rahsia ek.."
"ha..pandai pun cyg sy nie.."

hehehe..saje je nk menempel..tringtkan kngn bergayut bersama my Mr.R.I.E.Z.A..
korg xphm ek?..xpe2..biar kan ia trus menjadi misteri..hehe

*1 lagi kisah merapu dr aku..hehe

No comments: