Tuesday, July 13, 2010

Love quOTe..maDah CiNTa




“ Sekiranya kamu berpisah dengan saya,
Saya masih tidak dapat kawalkan hati saya,
Kenapa orang yang saya mencintai ialah kamu,
Kenapa langkah kaki masih henti di sini,
Benci tengok kamu,
Saya tutupkan mata dengan susahnya,
Kalau mati saya boleh jadi sendiri,
Saya tidak dapat tinggalkan kamu,
Kalau begitu,kamu masih cinta pada saya?
Mengapa buatkan saya menangis?
Sebab sakit jadi cuba nak melupakan,
Tapi air mata dah mengalir keluar,
Pejamkan mata betapa susah saya cuba untuk melupakannnya,
Sampai bila saya kena bencikan ini,
Untuk melupai kesemua perkara ini,
Pandang kamu merindui kamu,
Macam inilah saya dah jatuh cinta kepadamu,


Hati saya hanya nak bersamamu,
Sekiranya akan kehilangan segala-galanya,
Saya masih nak bersama kamu,
Walaupun saya nak tinggalkan kamu,
Tapi hati saya masih menghala kepada kamu,
Sebab terlalu sengsara jadi harus menghindari kamu,
Tapi kamu tetap ada dalam kehidupan saya setiap hari,
Saya rasa keliru dengan hati saya,
Saya tak tahu yang kamu telah curikan hati saya,
Saya mencuba untuk bencikan kamu dan buat kamu menangis,
Tapi sehari pun saya tak dapat tahankan diri,
Saya masih merindui kamu,
Orang yang saya nak peluk adalah kamu,
Sekiranya saya dah mati pun,saya nak berada dengan kamu.

Bertemu dengan percintaan yang biarkan saya bernafas,
Berhadap dengan percintaan yang melukai saya,
Saya takkan tunjukkan air mata saya juga,
Sila maafkan saya yang begitu keji,
Betul,saya betul-betul mencintaimu,
Saya tak kesah walaupun saya berasa susah,
Tapi biarkan kamu berasa sedih,
Hati saya betul-betul sakit."

No comments: