Sunday, July 11, 2010

~aku dan dirinya #2~

*nie simbol tgn ala2 yang die anta kat aku..tp nie bukanla tgn die,cth je..hehe


he luv me..he luv me not..he luv me..he luv me not..he luv me..he luv me not..he luv me..wow..hehe..ceh,aku yg kire,aku punye sukela nk benti ktne..hehe..gatai..

nie satu lagi entry org xde keje..sambil nulih RPH,sambil menaip blog..wah,macam rajin..padahal byk lg keje lain yg nk kene buat..budak2 duk sibuk susun meja utk aktiviti KEM KECEMERLANGAN MOTIVASI TAHUN 6 yang nak diadakan next week (12-15 Julai)..pergh,bertambahlah kerja cikgu2 yang sememangnya dah sebuk..huhu..


ok2..sambung cite..tetiba melalut pasal mende lain..maklumla,asik keje2..dah xde life sendri..huhu..bout this guy..he said that he luv me..so sweet kan..aritu aku kuar outing for 2 days..memang die sebuk dengan keje2 die..nak sembang lame2 pun xsempat..tapi die ada pesan,.."awk jgn gatai2 nk pk bukan2 ye..pk yang saya nak break dgn awk.."..huhu..mesti die tau aku nie kekdg weng gak..hahahah..yela,aku jadi takut nk percaya pada cinta..cewah..aku suke jatuh cinta,tp selalu ragu2..huhu..akibatnye,xpenah merase cinta yang berpanjangan..asik kecundang di tengah jalan..hehe..


die tue kekdg un'sangkarable' gak..die ade anta gbr tgn yg wat simbol 'i luv u' tue..cewah,cair aku kejap..tue utk tatapan aku sepjg aku kt ulu nie la..huhu..dh macam org angau pun ade..b4 tdo,mende tue la yang jadi peneman..huwaaa...rndu..ade gak die anta video die nyanyi lagu utk aku..huhu..macam romantik gak..tp die mengaku yang die xromantik pada kata2..tp romantik pada perbuatan..cewah,memg time jumpe aritu pun die lain dari ape yang aku kenal melalui msg n kol..romantik n sgt menyenangkan..


*cyg..luv u tau..hehe(tulis je lbh..bukan die baca pun..FB die pun bukak jarang2..huhu)



No comments: