Saturday, June 26, 2010

~aku dan dirinya~

* tempat-tempat yang dilawati..hehe...xpun..lalu je..xdan nk singgah..

*cantikkan?punyela xdan nk singgah,amik gambar sambil keta bergerak..huhu

*he's driving my car..owhh..so sweet..hehe..bweekk..jiwang



*peminat portugal dia nie..sampai kt kasut pun letak badge portugal..hehe



*aku dan dirinya..cewaahhh...


salam..hehe..nie saje tgh boring..nk cite pasal aku dan dirinya..huhu...memg mcm org xde kejekan..saje nk mencapap..hehe..well,kadang-kadang kita kena share apa yang kita rasa dengan orang lain..barula enjoy..hehe





kat entry ni saja nak letak dan share gambar-gambar kenangan..tapi tanpa wajah..biarakan ia terus menjadi misteri..hehe..memang so gatai..nak cerita,tap main cover-cover lagi..yela,dia pun xbagi aku reveal pasal dia pada orang lain..aku kena hormat pendirian dia..so,sekarang nie my answer is 'no komen'..chehh..macam artis lak..huhu









**doakan kami ..aminn

No comments: