Tuesday, February 2, 2010

~interview~

yiieehhhaaa...aku dh interview..28 januari yg lepas..bersamaan dgn bday adik aku,si syakir..hehe..seb baik everythng ok..datuk yg i.view tue pun baik..xla aku gugup sgt..byk sembg pasal ltr blkg je..lega aku..mklumle aku nie cpt neves n gelabah..pdahal xde pape pun..hehehe..
so skang waiting for confirmation letter..hopefullt lulus la..then,ujung thn dh leh tukar..sgt2 lega..dh xlarat duk sni..sgt disgusting..
tadik aku br lepas ngamuk dgn2 budak2 year 4...depa tue mmg haru sket..aduh,leh skt jntg aku..ntahla..pening aku memikirkan..huhu
nnt kalo dpt transfer,aku redha je kemane dihantar..asalkan kt sjung..tapi hope environment sek nye mcm sek la..hehehe..hrp2 dpt teamwork yg best...mcm kwn2 skang..masyrakat yg ok..n hope dpt blaja byk mende dgn ckgu2 berpengalaman..dpt tmbh ilmu..hehehe..

No comments: