Friday, February 19, 2010

~che gu tegar~

* nie gbr dlm kelas tahun 1..
*aku n feli dgn bebudak tahun 6

* aku yg comel berposing dgn bebudak thn 6



*aku n feli dlm blk guru


*aku n feli kt luar blk guru..pmdgn sek di waktu pagi..uikk...sejuk bangat seh..




salam..rabu lepas aku dgn kwn aku pakai bj uniform g sekolah..hehe..mcm poyo pun ade..tapi mmg GB suruh pun..hehe..memula malu gak...yela,che gu pmpn dhla golongan minoriti..pastu kitorg 2 je yg pakai lak..che gu laki sume tak pakai except sorg je yg bersmgt pakai bj pengakap..hehe..so,aku dgn my fren nie duk bergbr sakan la..hehe..kngn tau..ni nk tunjukkan bhwa walaupun dlm utan yg ulu,kitorg tetap mendgr n mengikut arahan tau..che gu kt pasar pun ade yg xpakai...hehe...










p/s : padahal br sekali je pakai..pastu mggu nie dh xpakai dah...hahahaha..poyo btul..






No comments: