Saturday, February 27, 2010

~no water,no work~

salam..umah aku xde air lg..waaahh..tensen btul...padahal bkn ade org pun..sume org cuti...xtaula apekejadahnye ini..pdahal sebelah n depan umah aku ade je tong air besar2,tp xtau kemane tong air nie salurkan air..coz air dr umah kitorg dtg dr dam..pelik kan?..kalo dam kering atau paip tersumbat,xdela air...kalo org dh abis gune,brula saki baki smpi kt umah kitorg..tensen btull..dh mcm umah stinggan oun ade..
disebabkan ketiadaan air,xleh la nk basuh bj..disebabkan xleh bsh baju,maka bertimbunla baju aku n my hosemate..tue yg arini br dpt setell..pnuh ampaian dgn bj kitorg..tue pun housemate aku xabis proses lg bj die..huhu..kalo x,kene wat ampaian baru la...haahaha... *tong air di sebelah umah..ade 4 tong besar..kemane airnye pegi..air ujan sume tadah dlm nie..misterii..
*tong air yg dpn umah..nie lg ade 8 tong besar..pelik2..


* bj anak2 dara yg rajin..xde mesin bsh tau..pakai tgn nie..hehe..


*view dr atas..kalo aku amik gbr atas sket lg,kompem nmpk mende lain...ehheeh



No comments: