Friday, February 19, 2010

~a whole new world~

salam...arini dh jumaat..thats mean sok dh stat holiday..but kt sni mane ade holiday yg betul2 holiday..huhu..weekend pun still kene keje..mklumle,umah pun dlm sek..so,papehal pun budak akan dtg ketuk umah che gu gak..poning2..
seb baik dis year im not warden anymore..so,beban xbyk sgt..tai beban PNP yg berlambak..i pegang 2 subjek teras..SC and BI..so far so good..hehe..che gu je rase good..student xtaula..
kekdg aku kesian dgn budak2 sni..depa xdak pendedahan dunia luar n parents pun xreally tekan bout pelajarn..for them,just g school dpt mkn free dh kire bgs..yela,kalo duk kt umah perent kene kuar duit lebih sket..so,hampeh..
diorg nie bkn xde duit..parent ade je duit..bli mekap,bj cntik2,hs baru..ntahla..no komen..hehe
so,smbg blk life aku..sok aku still kene g library coz nk pantau budak2..pastu aku n k wat tayangan..nie merupakan 1 strategi utk tarik minat budak2 dtg library..my GB said that i need to do something to attract pupils come to library..for me,student love to come to library coz thre a lot of book to read n glance tru..ntahla..aku pn dh xtau wat i need to do to ceriakan my library..my GB said that maybe i can give a new color for my library..he said that gtheres a lot of white paint extra..so,just waitt...hehehe
actuaaly i planned to post story bout my travel to BINTULU..but i quite bz with daily stuff..nk upload gbr lagi..nk resize lak..dhla nk upload tue tke time..huhu..k,2 be continued dear..
for my frens,hv fun die weekend..and forget me not..hehe..gonna miss u all..muaaachhss..

No comments: