Wednesday, January 20, 2010

~caBeL~

SALam 1MalAYSia..

ceh...Macam nk berucap je..huhuhu..arini kwn aku dh melangkah meninggalkan sekolah..die nie dh kwen,wife die pun die bw duk sni..sgt best n baik..leh wat geng..selalu kuarkan idea gile2 dgn aku...that's y aku sgt trase kot bile die tukar..huhu...lgpun aku dh xde kwn nk lawan cakap..dh xde kwn nk gurau2..dh xde kwn nk jadikan teman jumpe bos..huhu..sob...sob...

membr lain pun rase semcam gak since he was gone..xsampi beberapa jam..huhu..sbnrnye bile die blah,menyebabkan perasaan aku nk transfer sgtla membara..mesti org akan kate,jgn pk mcm tue...'berkhidmat utk negara'..ngaja anak bagsa...niat kene ikhlas..ellloo...xkene leh ckpla..cube dtg n keje kt sni...korg akn tau ape yg aku rase..

kalo envi sek ok,aku rase aku leh nk tahan lagi...tapi ntahla..kena cari cabel gak nie..hahahhahha..tapi leh bg cdgn x,cabel ape yg ok?..cabel tepon ke cabel letrik??..hahaha..

cabel??..menarik gak tue..salah ke kalo kite pakai cabel?..kekdg ade kekosongan,tapi x diwar2kan..so,bile ae cabel,sekurg2nye kite tau kt ne ade kekosongn nkite leh aply cpt2...lagipun kekdg bhgn pantadbiran sgt byk diskriminasi..so,dgn gune cabel kite leh mempercepatkan keje diorg...hahahah..xyh diorg pening2 kepala utk kite..

ptg2 nie jadik malas lak nk wat pe..xpela,nk mand sungai jap g..release tense...huuwaaa....

No comments: