Tuesday, September 14, 2010

~tote bags~













bag,handbag,tote bag etc..huhu..dah nama pun perempuan..confirm xleh lari dari kesukaan dan 'keaddictetan' kepada handbag nie..huhu..termasukla aku..untuk mereka yang mampu,of kos la dapat carik handbag yang branded..tapi orang mcm aku nie,cari yang fake pun kire ok pe..hehe..cantik,menarik gak..

aku cadangnye nak wat koleksi handbag,tapi still xberjaya lagi..xpe eiza,sedikit2 lama2 jadi bukit..cewah...


so,sempena birthday aku yang akan datang nie (16 SEPTEMBER),aku wish yang aku dapat bag yang banyak..wekkkk..sapela yang nk bagi aku bag2 nie..hehe..saje je..wat wish..kot2 ade putera2 raja @ hartawan2 yang dermawan yang sudi menghadiahkan aku bag yang cantik..
pada yang berkenaan tue,jgnle segan2 PM me ye..hehehe
pada my luvly mr.rieza..awk nk bg saya ape?hehehe..

No comments: