Tuesday, September 14, 2010

~aku dan dirinya #4~

salam..
cuti raya yg lepas aku xdapat jumpa mr.rieza..
die bz bisnes dodol..
tp aku tau die tetap syg aku..
kan cinta tue xperlu diluahkan..
kite leh phm dgn gerak ati..cewahhh
aku rse skang aku dh cool sket..
dlu aku kelam kabut..nk boy aku selalu layan aku..
skang aku rase dh leh trime..
lantakla ko dgn hal ko,aku dgn hal aku..
yg pntg we luv each other..rite?..huhu

mr.rieza selalu kate.."cian awk kan,dpt boipren yg xprihatin..tp sy syg awk sgt2 tau.."..cayaq aku dgq..huhu..nk meleleh ayaq mata..(mklumla aku ni kan berjiwa halus..cepat touching..hehe)

aku pnh ckp kt die.."awk,kite doala bg hubungan nie kekal 4eva n eva.."
die bls.."mestila..awk ingt sy nk kwen dgn awk utk sehari 2 ke?"..pergghh..cayala baby..
die nk kwen dgn aku..ye..ye..(ops,terover lak..hehe)

dan seminggu yang berlalu,bagai xterasa sebab die sgt baik n sgt memahami..aku rase that's how luv should go..faham each other..support each other and alwiz there when needed..owhh,so sweet..hehehe..and now,i'm missing him..(tp xnk tuujuk,kang die perasan..so,aku xmsg die pun..hehehe)

ade satu lagu kt caller ringtone die tue,lagu cina..die kate mksud lagu tue.."laki nie kecewa dgn cinta dia yang lalu,dan sekarang dia dh jumpa cinta baru yang membahagiakan dia"..
aku tanye die.."mcm awk jumpe saya ye?.."
dia kate.."saya malas nk cakap,nnt awk perasan.."..
mknenye aku la org tue kan?.btul x?btul x?..heheeheh..(sgt kembg nie..)

**percayalah..kasihku lama tersulam..diruang paling dalam..

No comments: