Monday, September 20, 2010

~16 September~

pergh..tarikh nie dulu orang xpandang pun..kalo yang tau pun mgkin pakar2 sejarah dan xlupe jugak semua angkatan tentera kt malaysia nie..

yelah..tarikh nie jugak bersamaan dengan hari angkatan tentera..dlu mak aku selalu kate,time bday aku sume askar wat prade nk sambut..hehe

dan memandangkan abah aku pun bekas askar,so pakcik aku kate memg aku nie ank askar betullah..hehehe

so,starting tahun nie baru kjaan maktubkan cuti untuk 1malaysia..so,semua orang baru akan amik tau dan peduli pasal tarikh nie..nk celeb pun ala2 hari merdeka gak..huhu
dan kalo dh alang2 nk celeb tue,celeb bday aku sekali..

nie aku nk ngimbau kenangan lame jap..cewaahhh

"jeng..jeng..jeng.."

pada tahun 2008..16 september la aku declare tarikh kapel dgn pakwe aku..erm,skang dh kire ex la coz die pun dh ade awek..aku?..hahhaa...abaikan..tp aku xpasti die ingt x tarikh nie..bday aku tahun nie pun die x wish..die dh buang aku kan?..cian aku..

aku xsangka lak cepat btul die ade awek..mgkin aku pn tersalah anggap kot..yela,lame aku tggu die..almost 2years kot2la nk ajak kapel blk..tp xdak action pun..ntahla..org laki nie unsangkarable..tp 2thn tue lamekan..memg sempat nk kenal ati budi..tahniah awk..

n now..aku yg duk mkn hati..die dh bahagia skang..alhamdulillah..patutnye aku tumpg gembira..doakan die bahagia..amin

awk..sy tau awk tau sape awk..semoga bahagia ye..sy tau die leh bahagiakan awk..kite tetap kwn tau..tue pn kalo awk xkesah..n die xkate pe..kalo xleh,xpela..sy ok je..


**kengkawan..aku tgh down in memory lane nie..hehehe...

No comments: