Tuesday, September 14, 2010

~i'm back~

salam aidilfitri..

aku dh kembali ke sekolah..pada hari raya ke-3..huhu..ape nk wat,berkhidmat utk negara..xkesahla yg pnting dapat gak blk raye..walaupun sekejap..hehee

perkara-perkara menarik sepanjang cuti raya :
1) aku beli kamera baru..olympus..ade less,tue yg smbar tue..wane turqouise..i like..hehe
2) aku dpt amik gbr(sebab aku belikamera baru)..hehe..syok aku duk snap gbr2 sedara mara..kenangan tue..bkn sng nak ade gbr sedara2..dhla jumpe pun setahun sekali..huhu
3) dpt wat bisnes kek lapis..erk,bisnes ke?huhu..xla,dpt menggembirakan ati org2 yg tringin mkn kek lapis swak..huhu
4) sgt epi dgn my luvly mr.rieza..xdak majuk2,xdak sedih2, xdak wat perangai..everythng gone smooth..n hope for ever n ever..hheeehe..(gatai)

perkara-perkara yang tak best sepanjang cuti raya :
1) xjumpe sandal utk raya..last2 aku pakai sandal vincci yg lame je..huhu
2) xdpt jumpe mr.rieza..die bz dgn bisnes menjelang raya..huwaaaa
3) tertinggl kamera kt umah..(xdpt bergbr kt sekolah lak.)huhu
4) cuti sat sgt..memg xbest..hhuhuhu

tue jela utk entry kali nie..cewah..entry selepas raye..saje nk warm up dlu..tgh kering idea nie..nnt nk wat entry pasal my luvly n kisah kebetulan..haaaa,nk tau ke?tunggguuuu...hehehe

No comments: