Tuesday, March 15, 2011

~hate..love..xleh seiringla..~


huwaaa..cewah..tetibe nangis lak..padahal tgh cuti sekolah nie..patutnye epi la kan..mmgle epi dpt blk kg..spend mase dgn family , jln2 release tensen..tp kekadang ade gak mende yg mengganggu emosi n mood tgh epi2 nie..ntahla..diluah mati mak,ditelan mati bapak..huhu..

aku br lepas blogwalking kt beberape blog nie..byk gak blog yg menarik aku dh jumpe..kdt tue my fren yg promote2 blog org lain nie..hehe..ish..dh melalut lak..ape aku nk cite sebenarnye ek..ntahla..xreti nk cite..nnt2 la aku smbg..kekdg tue aku rase aku terlalu byk sgt berkorban,.tp aku xkesah pun..selagi aku leh bertahan,aku bertahanla..aku taw ALLAH akan beri yg terbaik utk hambaNya yg terpilih..amin..mgkin bkn skrg,mgkin akan dtg..kite pn xtaw..mklumle kite hanye mampu merancang,ALLAH yang menentukan segala..
kekadang kite rase byk sgt dugaan yg dtg pd kite..kite selalu ngeluh n kate tuhan xadil..no dear..thats not the way..
sepatutnye kite muhasabah diri..bile byk ujian yg dtg pd kite,mknenye ALLAH lebih sygkan kite..Dia nk uji sama ada kite leh tahan @ X..n kdg2 ujian yg dtg merupakan balasan di atas dosa2 lampau yg pnh kite buat..
sebab tue aku leh still redha n bertahan dgn ape yg jd dgn aku skang..mgkin ni ujian dr ALLAH..so,mesti selalu bersangka baik..u go gal..
hope dat aku dpt trus bertahan..after several month nie,supposenye aku dh lebih strong..huhu

:: Kalo sorang2 ase nk berteman, dah berteman, meluat, kalo single. Ase nak becinta, dah becinta, xsetia, dah sunyi, ase nak betunang, dah betunang, curang, dah kecewa, asa nak kawin, dah kawin, xcukup satu... Benci..benci...benci, suma xleh Pecaya..

No comments: