Wednesday, March 16, 2011

~bront palarae~



bront palarae a.k.a nasrul suhaimin..sedap gak nama dia ye..dah lama aku usha mamat ni..yela,aku je usha dia..dia mana nak usha aku..huhu
tapi lepas ku tengok cerita V3 samseng jalanan tu,kadar keterujaan aku untuk suka dia sangat la meningkat..naik mencanak-canak..hahaha..
aku rasa dia sangat bagus..berlakon pun cool je..dalam cerita BELUKAR pun bagus dia berlakon..mungkin sekarang dia baru nak glemer..bagusla..aku doakan yang terbaik untuk dia..cewah..
yang buat aku suka sangat die berlakon dalam cerita V3 tue sebab die cakap slang kedah..sgt neutral n berlakon pun sangat real..
hehehe..ok2..dah abis carita pasal dia...walau apa pun,dia tetap d best..kalau aku cerita panjang pun xguna gak,dia bukan taw aku suka dia..heheh..all d best bro..pada sapa2 yang xpernah layan cerita2 yang dilakonkan oleh si bront nie..silala layan sekarang..sekarang ok..hehehe...

No comments: