Sunday, October 10, 2010

Wonderful tonight

Aku bgn pagi nie dengan satu perasaan aneh..cewah..rase jiwang,rase merindui ,rase dirindui,rase belonging dan semua perasaan tue la..huhu

Walaupun elektrik xdak,aku on je laptop berbekalkan saki baki bateri malam tadi utkdengar lagu semangat aku"senyum by maique and najwa"..lepas dh tercaj sket semangat aku,aku ternampak lagu Wonderful Tonight by Eric Clapton yang aku download dari 4shared.com aritu..terus teringat my baby..die minat lagu nie..die kate "ntah pape saya kan sebab minat lagu org tua.."..hehe..xla baby,awk romantic dalam diam..hehe

Sambil dengar lagu tue,aku tengok gambar baby aku..rindunye kt awk baby..mesti die pun xbangun lagi pagi2 nie..hehe..nanti dah bagun,kene kuar g cari makan lak..hehe..cian org bujang..kalo xpun,g niaga pagi nie..tapi rasenye last week die kate stok die xcukup,kene g amik lagi kat penang..hmm,really mis him..

Aku selalu je wat gile..sambil tgk gbr die,sambil bercakap..aku bygkan die depan aku..yela,nk dpt berhubung pun 2mggu sekali..bkn leh nmpk muka pun dgr suara je..kalo wat 3g ade la tgk muke,tp bkn btul2..dlm fon xbestla..kene jumpe depan2,bertentang mata..baru kite dapat rase aura tue..baby,miss u sgt2..

Aku ade tgk dlm fb baby aku..die upload gbr die pakai baju yg aku bagi..kat caption die ade tulis.."so sweet this pic..walaupun orangnya xencem.."..hehe..sweet sebab baju tue aku bg ke?cewahh..aku duk perasan sorg2..duk senyum sorg2..xpela kalo bkn die tuju utk aku pun..skurg2nye aku terase epi gak..hehe..baby,awk tuju kt sy ke by?hehhe..ntahla..aku xbape phm lg hati baby aku nie..xpe,pelan2 kayuh..masa masih pjg..

Walaupun aku xbrape nk paham ati baby aku..tapi aku yakin dengan instinct nie..dan aku terus berdoa untuk yang terbaik..kalo ALLAh dah takdirkan bukan jodoh aku dengan dia,aku redha..ite merancang ALLAH tentukan semua..insya-ALLAH..

Ya ALLAH,jika engkau mentakdirkan jodohku dengan ******** ,rapatkan hati kami..mudahkan urusan kami..limpahkan hidayah dan petunjukMu kepada kami..aku mohon Ya ALLAh berkati hubungan ini..dan andai kau takdirkan bukan jodohku dengannya,temukan kami dengan orang yang terbaik..sesungguhnya Ya ALLAH,engkau Maha Mengetahui dan Maha Menentukan..AMIN..

**eiza nie pelik kan..nmpk je ganas,tp dlm ati ade taman..hehe..kalo mai time aku jiwang,xlarat kwn2 aku nk layan..hehehe

**'kwn lama' aku dh jmpe org yang terbaik utk die..bgsla..die mmg suke mcmtue..'awk syg sy,sy syg awk,kite wat hal msg2'..sy doa yg terbaik utk awk..amin

No comments: