Sunday, October 10, 2010

Kesempatan Dalam Kesempitan

Benci..benci..benci..

Aku ni kate je benci,tp aku xreti nk benci org..mulut kate benci,tp ati leh je trime..xsampai ati nk buang org..or tgglkan org camtu je..ntahla..aku dh byk kali terkene,tapi selalu gak mende same berulang..nape ek?..hmmmm

Nape aku selalu jumpe dis type of person..huhu..bile nk mintak tlg@ade mende yg die perlu dr kite,lembut btul bahasanye..senang betul nak dicarinya..mudah betul nak dikesannye..tapi bile kite dah xde kepentingan pada die,susah betul nk jumpe..payah betul nak dihubungi,liat betul nak membalas mesejnye..adoyai..mcm nie pun ade ke?..jgn cik,u buat ini mcm pada org,nnt org wat sama lu itu mcm jugak..haiyooo..hehe

Aku rase bkn aku je yg face mende nie,and alwiz happen pd org lain gak..sape stuju angkat tangn..hehe..aku xnmpk pn korg angkat tagn,tp aku tau ramai yg senasib mcm aku..huhu..cian kite kan..

Dan aku rase,mgkin ade hikmah kot dengan apa yg berlaku..nape aku selalu jumpe org mcm nie,nape aku leh layan je depa nie,nape aku leh sabar je..lgpun kitekan selalu dgr..ALLAh xkan membebankan hamba-Nya dengan mende yang kite xmampu..semua yang aku face skang nie mestila mende yang aku mampu hadapi..amin..

Xpela,ape yg penting skang kite dh tlg org dgn seikhlas mungkin..kalau orang tu tahu menghargai,dia mesti tahu nak cari kita..hhehe..aku xkesah pun..dah dapat luah perasaan nie pun dah puas..hehe..maklumla aku ni kan suka membebel..hehe..nie merupakan salah satu cara aku membebel la..hehe

Haaa…baru aku teringat 1 story…cewah..aritu aku ade Tanya pada sorg kawan lama aku nie.."I nie ngada2 ye?" dan jawapan die "yes"..hehe..wahh,baru aku sedar..seb baikla ada orang yang menyedarkan aku..cewahh..so kene muhasabah diri lebih nie..hehe..kena renung balik perangai buruk aku tu..(actually die xblas pun "yes"…die diam je,and diam tue tanda setuju kan??heheh..bile aku perli die dgn kate "thanx 4 d answer" die bls "welkam"..)..haa,mknenye btulla tue..die mls nk ckp..suh aku paham2 sndri..huhu

Ok..stop bout dis all nasty crap..cewah..betul ke ayat aku nie?..huhu..till fingers meet keyboard again..ccewahh..daaa

No comments: