Saturday, October 29, 2011

~jerawat~





damn..muka aku naik jerawat..bukan 1,tapi ntah brape byk pun aku tak taw..malas nk kira ok..buat sakit ati je..pelik gak nape tetibe naik jerawat yang banyak dan berduyun2..salah mkn ke?@kesan smpingan dr produk yg aku pakai..cewahhhh..dh mcmduta produk..
fyi,aku nie kulit sensitif...mak aku kate jenis darah kotor..(erk..leh trime ek?..huhu)..so,bkn stakat tgn ,kaki n badan...even muka aku pn selalu naik gatal2..and aku rase jerawat nie salah satu kesan dari kegatalan tue kot...hahaha..teori eizacomel..sighh..
bile dh ade jerawat,tgn aku nie gatal nak picit..bila dah picit,mule la rase sakit..dan sebab picitle aku rase makin byk jerawat yang naik dan berada pada garisan yg sama..haaaha...jerawat pn ade paksi kot..
so,aku tgh pk apa yg sesuai utk aku pakai..tadi aku ade g 1farmasi nak beli ubat gatal..and kat situ aku taw pasal menatang nie leh utk jerawat.. siap ade dlm directory si farmacist tue ok..so,aku rase mcm branded je mende ni and try pakai lagi..hehehe..
memandangkan menatang NIXODERM kt umah aku sudah meniti hari2 terakhir...so,aku bercadang nk beli baru and mengkosisten dri utk buat rejim ilang jerawat nie...(psssst..doakan aku berjaya ek..huhuhuhu)
kt atas tue la gbr menatang NIXODERM tue..pernah tgk x?dah mcm salap sebenarnye..huhu

No comments: