Saturday, October 22, 2011

~blog walking~

salam..aku baru je ber 'blog walking ' 2,3 menjak nie..fun jugak rase bile dpt jln2 and bace blog org lain..menyuntik idea dan semangat baru utk aku..hehe
well..kekadang apa yang aku baca kat blog org lain tue sgt2 kena dgn dri aku and make me nodding my head while reading..cewahh..speaking london gitu..hehe
aku teringin gak jadi penulis yang mampu buat orang lain hidup dlm crite aku..yela,means diorang dpt paham and enjoice my story..
1st of all aku rase pengalaman really membantu dlm apa yang kita nak ngarut,story@mori..hhehe..memandangkan aku nie boleh dikira sebagai budak mentah and kurang pengalamna..so,the bestest way is to blaja,blaja n blaja..lagipun kite dituntut belajar sampai negara china..hehehe
aku teringin nak share opinion @ my story dlm blog nie.tapi xreti nak menjadikan crite aku tue menarik n bombastic..silap2 jadi sarcastic je..ehhehe
alaa,idea dh lari..better to stop now..nnt ade stori@idea yg menarik lagi aku akan smbung..ehehe..daaaa

No comments: