Friday, September 16, 2011

~16th september..~

save the date..hehe..why you need to that??becoz it's my birthday and also Malaysia Day..

alhamdulillah..hari ini 16 september 2011 genapla aku berumur 28 tahun..tua ke?takla tapi bertambah matang..hehe..

rasa bertuah sangat sebab sekarang Malaysia dah menyambut Hari Malaysia yang sama tarikhnye dengan birthday aku..so,every year semua orang akan bercuti utk menyambut birthday aku..sgt2 terharu...hehe

harapan??..
1) semoga dengan bertambahnya usia,aku akan lebih matang dalam meneruskan kehidupan
2) berani membuat keputusan
3) yakin dengan diri sendiri
4) lebih membanyakkan amalan sebagai bekal utk ke sana
5) lebih sukses dalam semua perkara yang aku buat

hehe..byk lagi..tapi simpan dlm hati....

sebenarnya,aku nak hadiah..memangle org kate tua2 nie xpayah hadiah..tapi,aku nk gak hadiah..hehe..mcm best taw dapat hadiah,surprise2 gitu..hehe..bkn nk adiah besar2 pun..just tanda ingatan mende yg aku dpt di hari jadi..nie tgh duk pk,nak paw sape hadiah2 nie..hehe

cepat angkat tangan,sape yg baik hati nk bagi aku hadiah...hehe

awakkkk....nk adiah boleh???..hehe...

No comments: