Sunday, November 15, 2009

~slam perkenalan~

hye..ceh..mcm ade je yg bace blog nie..neway,xkesah coz bg aku blog tmpt luahan rase..mcm tulis diari..ahaks..well,nie nk cite pasal reunion..hehe..
2,3 menjak ni aku tringin sgt2 cari n jumpe kwn2 lame..sek ren,sek men,matrix and so on..eceh,mcmle byk sgt tmpt aku blja..so far since aku join FB,aku dh jumpe ramai gak mbr sek ren...even ade gak yg aku xfamiliar,but i tried very hard to recall back my memory..sweet memory tue..yelah,time mule2 nk kenal dunia..mesti byk mende2 ngarut yg wat same2..even byk mende yg dh lupe sbnrnye..ahaks..
so,aritu aku tringin nk cari mbr lame aku yg namenye AMIR SALEHUDDIN..dlu aku duk flat,so umah die atas umah aku..nk kate baik,xla baik sgt..tapi kecik2 ati aku pnh ter kuch2 hota hai la dgn mamat nie..hehehe..baru2 nie setelah mencari dgn beria nya,aku pun dptla no ayah die..hehe..nk anak,tekel ayah dlu..(memain je)..lgpun jiran kan,ayah die mmg kenal aku..hehe..sembg2 lebih kurang,baru lah aku tau yg si AMIR nie dh nk kwen..so,melepasla aku..hehe..tapi still cari die..as a fren la..lame xjumpe..
nk dijadikkan cite gak..waktu tgh2 beria cari die tue,aku try la cari kt intnt..kot2 la die nie jenis mamat yg suke main intnt..maklumla lame xjumpe..hmm..14thn tue..hehe..
dlm mencari tue,aku ade jumpe name die dlm senarai student2 ASWARA yg ade wat pementasan utk cite pendek..cite yg depa wat tue tajuk BATHOSAI..aku pn cari la pulak name BATHOSAI dlm intnt..akhirnye aku jumpe dlm FB..(time tue aku xjoin FB lagi)
ade sorg mamat tue pakai nickname MAX BATHOSAI..aku nk try msg die,kot2 la die nie AMIR yg aku cr..terpaksela aku sign in ke FB bagi memudahkan aku access ke mamat nie..
guess what??..he's not the man..hampa lah lagi..means,still now aku still xdpt kontek lagi dgn si AMIR..nk mintak kat ayah die,malu..hehe..lgpun sekali tue je aku kol ayah die..xpenah kol dh lps tue..hehe..
nk dijadikan cite..skang si MAX BATHOSAI dh jadik kwn aku..kwn di alam maya..kwn se FB..so, to MAX, selamat berkenalan..welcome to my world..to AMIR,i'm still searching for u..huhuhu..
~~^_^~~

No comments: