Tuesday, October 6, 2009

~cRuSh~

penah dgr x perkataan C.R.U.S.H tue?..huhu..korg ade 'crush' dgn sape2 ke?..aku ade beli majalah 'EH!' keluaran Sept 2009..dlm ruangan 'kata lelaki', ade sorg mamat tue anta artikel pasal tajuk nie..pastu die ade highlight kan beberapa statement dr filem2 yg aku rase sume org penah tgk..cthnye dlm cite Ayat2 Cinta bile time dh nk meninggal, Maria ade kate pada Fahri n Aisyah :

"sekarang baru aku ngerti. antara cinta dan keinginan untuk memiliki,tidak sama"

fahri pun pnh ckp kat Maria yg bersaksikan Sg.Nil :

"jodoh itu bukan dari langit,tapi dari hati.dekat sekali"
pastu Wiliam Shaksepeare sendiri pernah berkata,

"love is merely madness"..
and the last one dlm cite Cinta bile Arianna kata pada Taufik "

"awak tahu tak perasaan tu ? bila kita jumpa orang tu,kita terus tahu yang dia adalah teman hidup kita."

hehe..saje aku nk kongsi ape yg aku rase best nie..sekali sekala jiwang,best gak..hehehe..last sekali kata2 yg aku suke adalah dr cite Sepi...

"bisikku pada bulan,
kembalikan temanku , kasihku , syurgaku.."
"tanpa dia malam menemaniku,
sepi memelukku,
bulan , jgn biar siang..
biar alam ini kelam..
biar ia sepi sepertiku.."

No comments: